Konu
Sagopa Kajmer ”Düşersem Yanarım” Klibi Yayında!
20-08-2008, 17:39:59
#4
KenaNeoN
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Güzel klip ya.Çok beğendim.Sago yapar da kötü olur mu (: