• 28-11-2019, 23:54:01
    #10
    hibravez adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam sen bu işi aşmışsın konu başlığına girmeden daha kötü şeyler bekliyordum sen bildiğin zimpara şekil cila vurup geçmişsin valla helal olsun
    Valla, bazı alanlar için tik yağı, bazı alanlar için de özel sert parke cilası aldım.
    Merdiven için fazla aldım bilerek, tahta zamanla deforme olmasın diye de cila süreyim dedim, ömürlük olsun.
    Mekanizma da kaliteli birşey aldım. Bozulsa da değişebilirim. Gitarı da 3 kat cila uyguladım.
    İlk kat pütürlü oldu, tekrar zımpara yaptım. Üstüne 2 kat daha cila, denize girse 20 sene sonra aynı görünebilir muhtemelen.
    Ömürlük olsun dedim, işi biraz abarttım ama çok vaktimi almadı. 3-5 gün akşam 9-10 dan sonra oturdum 2 saat, uğraşında oluyor.
    Odamdan atarım bir görüntü de sonra, asıl odamda iyi duracak. Tam müzik odası zaten, çok pis yakışacak.
  • 28-11-2019, 23:57:59
    #11
    Çok güzel, böyle hobileri ve el emeği olan insanlara hayranım.
  • 29-11-2019, 00:02:02
    #12
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    AlperDemircan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Valla, bazı alanlar için tik yağı, bazı alanlar için de özel sert parke cilası aldım.
    Merdiven için fazla aldım bilerek, tahta zamanla deforme olmasın diye de cila süreyim dedim, ömürlük olsun.
    Mekanizma da kaliteli birşey aldım. Bozulsa da değişebilirim. Gitarı da 3 kat cila uyguladım.
    İlk kat pütürlü oldu, tekrar zımpara yaptım. Üstüne 2 kat daha cila, denize girse 20 sene sonra aynı görünebilir muhtemelen.
    Ömürlük olsun dedim, işi biraz abarttım ama çok vaktimi almadı. 3-5 gün akşam 9-10 dan sonra oturdum 2 saat, uğraşında oluyor.
    Odamdan atarım bir görüntü de sonra, asıl odamda iyi duracak. Tam müzik odası zaten, çok pis yakışacak.
    Hocam samimi söylüyorum ustalığa geçmişsiniz Babam da yapıyordu böyle ama o biraz heves değil de iş olsun mantığıyla Cilasız, pürüzlü askılıklar mı dersiniz, ayağımıza kıymık batan takunyalar mı dersiniz

    Siz biraz sanatsal yapmışsınız, bence bunun üzerine gidin
  • 29-11-2019, 00:04:54
    #13
    arpej adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok güzel, böyle hobileri ve el emeği olan insanlara hayranım.
    Valla, bu marangoz işi sıkıntılı iş aslında. Tüm evi yenileyince merdiven çok kötü sırıttı. Usta da yüksekten uçunca riske girdim aslında...
    Özellikle büyük basamaklarda 5 köşe çok ince kesilmesi gerekiyor, en ufak hata sıfırdan malzeme almak beklemek demekti...
    Baktım basamaklar iyi gidiyor, el de alıştı. Denedim, baktım bende de biraz el emeği varmış.
    Sağolasın valla, annem ve yengem olayı abarttı, bir kare saat daha kestim, bir de dikdörtgen sebze kesme tahtası yaptım.
    Sırada tv ünitesi, mutfak dolabı, odama sürgülü kapılı dolap, abimlere de ayakkabılık ile balkona bir dolap var.

    Ama biraz da maddi düşününce mantıklısı bu yani. Tv ünitelerine baktık, 500 tl den aşağı birşey yok. 200-300 liraya 3-5 gün sürer belki ama gerçek ahşaptan yapmış oluyorum.
    Boyalı kağıt mdf veya sunta olmuyor sonuçta. Mutfak dolabı için 1500 tl fiyat verildi, ben hesapladım 400 liraya çekmece rayları vs. dahil yapabiliyorum...
    Merdiven altına, eski merdivenden çıkan parçalarla 60x60 cm koca çekmece yaptım, üzerini de bu yeni ahşaplar ile kapladım..
    Çekmece olayını da bu şekilde çözmüş oldum, sıradaki işler için. Bakalım, sıradaki parçaları da paylaşırım.
  • 29-11-2019, 00:06:19
    #14
    ⭐ EN UCUZ CHATGPT 5.5⚡
    https://www.google.com/search?q=Alet...%C3%BCn%C3%BCr
  • 29-11-2019, 00:10:17
    #15
    Oldu olacak merdiven de bu şekilde ilerliyor, cila ve üçgen alan korkuluklarımı bitirmedim, onları yarına anca bitiririm.



  • 08-12-2019, 01:32:53
    #16
    bitmedi mi daha
  • 08-12-2019, 05:27:57
    #17
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Çok güzel elinize sağlık.
  • 08-12-2019, 10:54:57
    #18
    Bitti arkadaşlar, ama maalesef sürat kargo son parçaları bir türlü getiremediği için noktayı koyamadım bekliyorum. Bitsin, görsel ekleyeceğim.