Valla, bazı alanlar için tik yağı, bazı alanlar için de özel sert parke cilası aldım.
Merdiven için fazla aldım bilerek, tahta zamanla deforme olmasın diye de cila süreyim dedim, ömürlük olsun.
Mekanizma da kaliteli birşey aldım. Bozulsa da değişebilirim. Gitarı da 3 kat cila uyguladım.

İlk kat pütürlü oldu, tekrar zımpara yaptım. Üstüne 2 kat daha cila, denize girse 20 sene sonra aynı görünebilir muhtemelen.

Ömürlük olsun dedim, işi biraz abarttım ama çok vaktimi almadı.

3-5 gün akşam 9-10 dan sonra oturdum 2 saat, uğraşında oluyor.
Odamdan atarım bir görüntü de sonra, asıl odamda iyi duracak. Tam müzik odası zaten, çok pis yakışacak.
Hocam samimi söylüyorum ustalığa geçmişsiniz

Babam da yapıyordu böyle ama o biraz heves değil de iş olsun mantığıyla

Cilasız, pürüzlü askılıklar mı dersiniz, ayağımıza kıymık batan takunyalar mı dersiniz
Siz biraz sanatsal yapmışsınız, bence bunun üzerine gidin