• 08-12-2019, 12:30:12
    #19
    Bende sigara paketlerinde telefon standı, monitör altlığı falan yapıyorum..
  • 16-12-2019, 20:16:14
    #20
    MuhammedEksi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende sigara paketlerinde telefon standı, monitör altlığı falan yapıyorum..
    Olsun hocam, boş durmaktan iyidir.

    Bir süre vakit vardı malum kargodan dolayı. Bir de kare saat yaptım misafir odasına.