Altunizade altinci cikistaki kadin*
5
●316
- 22-11-2019, 20:09:29Arkadaslar bu kadin her gun ayni kuflu ekmekleri karistirma numarasi ile milletten paralari goturuyor. O bolgede calistigim icin her gun goruyorum. ilk zamanlar ben de ziyadesi ile para vermistim. Her zaman ayni kadin midir bilmiyorum sinirden yuzune bakamiyorum. Cökmus cop kutusunu on yuzune dakikada 100 kisinin gectigi yerde,muhtemelen kendi getirdigi cunku hep ayni poset ,kuflu ekmekleri karistirip karistirip duruyor. Artik sinir kupu oldum polisi aradim. Ama bir kiz yine ablacim acmisin nidalari ile para veriyordu benim dustugum hata gibi. Muhtemelen polis yakalamadan gitmis olabilir. Millein duygulari ile oynamaktan utanmiyor insanlar. Sinirden ne diyecegimi de bilmiyorum kim bilir belki gormedgim bir sey vardir diye kendimi dizginliyorum ama her gun mu ayni ekmek karistirilir bir de karistira karistira bitiremiyor. 1 saat ayni ekmek ayni yerde ayni sekilde karistirilir mi 1 ay boyunca?
- 22-11-2019, 20:22:26ramazan ayında metroda genç karşımda çaprazda oturuyor biri iki durak sonra sözde kriz geçirdi yere uçtu.erolckmk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
oyunculuk gerçek kesit tarzında.
uzaktan teyze uyardı o az önce dışarıda durakta aynı numarayı yaptı diye. inanmayın falan dedi.
birkaç kişi anlamadı olayı söylememize rağmen iyi niyetli olarak pervane oldular tabii.
ağzından " kan" geldi (Kan değil tabii kırmızı bir şey almış ağzına)
sonra kalktı oturttular.
doktor için durakta indirelim diyenlere kızdı kriz geçiren çocuk. "Doktor bana napacak ilaç almam lazım alamadım" dedi.
Sonra baktı kimse para vermiyor milletten kendi para istemeye başladı. kimsede vermedi.
Her şey netleşti. trenin içini batırdığıyla kaldı. - 22-11-2019, 20:35:05Bende Üsküdardayım ve artık gittikçe fazlalaşmaya başladı bu tür olaylar. Geçen gün Üsküdarda çarşı kısmında 30 dakika içinde farklı farklı zamanlarda 6-7 kişi para istemek için geldi. Gerçekten artık bıkkınlık vermeye başladı.erolckmk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 22-11-2019, 21:28:20Polis götürse de bir şey değişmiyor . Kabahatler kanununa göre 100-200 lira ceza kesip salıyorlar. Hiç bir dilenciye para vermeyin. Yemek ısmarlayayım deyin foyaları ortaya çıkar.
- 22-11-2019, 21:38:13birde haftada illa 1-2 kez denk geliyor 2 kişilik gruplar halinde geziyorlar yanına bir şey soracakmış gibi yaklaşıp selamun aleyküm abi yabancıyız buralara iş için geldik sabahtan beri açız bi çorba parası versene demeler yok kardeşim deyip yoluma devam ediyorum arkadan bağrıyor bir çorba parasımıda yok diye