Arkadaslar bu kadin her gun ayni kuflu ekmekleri karistirma numarasi ile milletten paralari goturuyor. O bolgede calistigim icin her gun goruyorum. ilk zamanlar ben de ziyadesi ile para vermistim. Her zaman ayni kadin midir bilmiyorum sinirden yuzune bakamiyorum. Cökmus cop kutusunu on yuzune dakikada 100 kisinin gectigi yerde ayni kuflu ekmekleri karistirip karistirip duruyor. Artik sinir kupu oldum polisi aradim. Ama bir kiz yine ablacim acmisin nidalari ile para veriyordu benim dustugum hata gibi. Muhtemelen polis yakalamadan gitmis olabilir. Millein duygulari ile oynamaktan utanmiyor insanlar. Sinirden ne diyecegimi de bilmiyorum kim bilir belki gormedgim bir sey vardir diye kendimi dizginliyorum ama her gun mu ayni ekmek karistirilir bir de karistira karistira bitiremiyor. 1 saat ayni ekmek ayni yerde ayni sekilde karistirilir mi 1 ay boyunca?
ramazan ayında metroda genç karşımda çaprazda oturuyor biri iki durak sonra sözde kriz geçirdi yere uçtu.
oyunculuk gerçek kesit tarzında.
uzaktan teyze uyardı o az önce dışarıda durakta aynı numarayı yaptı diye. inanmayın falan dedi.
birkaç kişi anlamadı olayı söylememize rağmen iyi niyetli olarak pervane oldular tabii.
ağzından " kan" geldi (Kan değil tabii kırmızı bir şey almış ağzına)
sonra kalktı oturttular.
doktor için durakta indirelim diyenlere kızdı kriz geçiren çocuk. "Doktor bana napacak ilaç almam lazım alamadım" dedi.
Sonra baktı kimse para vermiyor milletten kendi para istemeye başladı. kimsede vermedi.
Her şey netleşti. trenin içini batırdığıyla kaldı.