Arkadaslar bu kadin her gun ayni kuflu ekmekleri karistirma numarasi ile milletten paralari goturuyor. O bolgede calistigim icin her gun goruyorum. ilk zamanlar ben de ziyadesi ile para vermistim. Her zaman ayni kadin midir bilmiyorum sinirden yuzune bakamiyorum. Cökmus cop kutusunu on yuzune dakikada 100 kisinin gectigi yerde,muhtemelen kendi getirdigi cunku hep ayni poset ,kuflu ekmekleri karistirip karistirip duruyor. Artik sinir kupu oldum polisi aradim. Ama bir kiz yine ablacim acmisin nidalari ile para veriyordu benim dustugum hata gibi. Muhtemelen polis yakalamadan gitmis olabilir. Millein duygulari ile oynamaktan utanmiyor insanlar. Sinirden ne diyecegimi de bilmiyorum kim bilir belki gormedgim bir sey vardir diye kendimi dizginliyorum ama her gun mu ayni ekmek karistirilir bir de karistira karistira bitiremiyor. 1 saat ayni ekmek ayni yerde ayni sekilde karistirilir mi 1 ay boyunca?
Bende Üsküdardayım ve artık gittikçe fazlalaşmaya başladı bu tür olaylar. Geçen gün Üsküdarda çarşı kısmında 30 dakika içinde farklı farklı zamanlarda 6-7 kişi para istemek için geldi. Gerçekten artık bıkkınlık vermeye başladı.