• 10-11-2019, 09:10:18
    #1
    09:05 Herkes balkonda, herkes saygı duruşunda yolda yürünyen insanlar durdu , çevre okullardan siren sesleri yükseldi, korna sesleri hiç durmadı.
    Paşam
  • 10-11-2019, 09:12:46
    #2
    Memleketim bir başka.. Cumhuriyet'in yıkılmaz kalesi. Dedeleri İngiliz Mandasını destekleyen Arap tohumları tarafından gavur olarak ilan edilir.
  • 10-11-2019, 09:13:09
    #3
    Bunun İzmir ile bir alakası olduğunu düşünmüyorum. Sakarya'dayım ve aynı görüntüye sahip
  • 10-11-2019, 09:19:04
    #4
    Siren çalınabilecek o kadar çok yer vardı ki cami vs vs ancak duyabildiğim sadece 1 adet siren sesiydi oda çok uzaklardan geliyordu.
    İstanbul rahatsız olmak istemedi bugün.
  • 10-11-2019, 09:25:01
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Kilis'de bile durum aynıydı. Tabi ki gerçek Kilis halkında. Suriyeliler olayın farkında değil.
  • 10-11-2019, 09:34:03
    #6
    Siren sesi ile korna mı güzelleştiriyor memleketi. Biz Ata'mızın ardından Fatiha'mızı okuduk, duamızı ettik. Önemli olan yer, mekan, şekil değil, niyet olmalı bence.
  • 10-11-2019, 09:36:05
    #7
    Tsubaki adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Siren sesi ile korna mı güzelleştiriyor memleketi. Biz Ata'mızın ardından Fatiha'mızı okuduk, duamızı ettik. Önemli olan yer, mekan, şekil değil, niyet olmalı bence.
    Saçma sapan duyarlar kasıcaksanız din üzerinden, bence hiç yorum yapmayın bu tür konulara. Herkes kendine göre, uygun bir şekilde Atatürk'ü anar. Bu siren sesi olur, korna sesi olur, ayakta durmakla olur, dua ile olur. Kimsenin anma biçimine karışmayın.
  • 10-11-2019, 09:39:01
    #8
    Tsubaki adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Siren sesi ile korna mı güzelleştiriyor memleketi. Biz Ata'mızın ardından Fatiha'mızı okuduk, duamızı ettik. Önemli olan yer, mekan, şekil değil, niyet olmalı bence.
    Evet önemli olan "yer, mekan, şekil değil, niyet olmalı" O yüzden siren sesi ve korna ile eleştiri yapmamalısınız.
  • 10-11-2019, 09:40:14
    #9
    LordHaseky adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Saçma sapan duyarlar kasıcaksanız din üzerinden, bence hiç yorum yapmayın bu tür konulara. Herkes kendine göre, uygun bir şekilde Atatürk'ü anar. Bu siren sesi olur, korna sesi olur, ayakta durmakla olur, dua ile olur. Kimsenin anma biçimine karışmayın.
    Duyar kastığım falan yok, sadece korna çalanlar dua etmeyi de unutmazlarsa daha güzel olur bence. Gereksiz muhabbete girmek için yazmadım. Herkesin ayrı bir anış şekli olabilir ama ben sadece kendi görüşümü belirttim.