Tsubaki adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Siren sesi ile korna mı güzelleştiriyor memleketi. Biz Ata'mızın ardından Fatiha'mızı okuduk, duamızı ettik. Önemli olan yer, mekan, şekil değil, niyet olmalı bence.
Saçma sapan duyarlar kasıcaksanız din üzerinden, bence hiç yorum yapmayın bu tür konulara. Herkes kendine göre, uygun bir şekilde Atatürk'ü anar. Bu siren sesi olur, korna sesi olur, ayakta durmakla olur, dua ile olur. Kimsenin anma biçimine karışmayın.