LordHaseky adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Saçma sapan duyarlar kasıcaksanız din üzerinden, bence hiç yorum yapmayın bu tür konulara. Herkes kendine göre, uygun bir şekilde Atatürk'ü anar. Bu siren sesi olur, korna sesi olur, ayakta durmakla olur, dua ile olur. Kimsenin anma biçimine karışmayın.
Duyar kastığım falan yok, sadece korna çalanlar dua etmeyi de unutmazlarsa daha güzel olur bence. Gereksiz muhabbete girmek için yazmadım. Herkesin ayrı bir anış şekli olabilir ama ben sadece kendi görüşümü belirttim.