R10'un Logosu Hep Böyle Kalmalı.
55
●2.465
- 10-11-2019, 16:55:51Senin gibi cinsler yuzünden fikirlerimizi bile paylaştığımızda miğdemizi bulandıracak cins cins yorumlar geliyorogrgn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
acaba allah sabır vermese ne olacak onu merak ediyorum acıkcası görmekte istiyorum
)
- 10-11-2019, 18:13:29Arkadaş haklı.kuyuto adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Duyar kasmak bu tamamen. Çünkü herkes evet evet kalsın diyor sayıyor seviyor ama Atamızın tek bir öğüdünü uygulamıyor isteklerini yetine getirmiyor ve aksine bunlara aykırı davranıyor sonra Atam Atam diyor.
Şahsi fikrim sadece özel günlerde olmalı. Adı üstünde Logo kurumu temsil eder. Kurumu temsil eden Atatürk değildir. Tabi profil resmi olarak yapabilirsin.Ama bir işletmeye kuruma doğru olmaz. Bazı şeyleri sıradanlaştırır. Bugünü unutan bilmeyen o logoyu gördü hatırladı ve yadetti. Öbür türlü olmayacaktı