• 10-11-2019, 13:41:06
    #46
    Sürekli olması bence sıradanlaştırır.Atatürk her gün kalbimizde,logonun özel günlerde kullanılması çok daha hoş olur
  • 10-11-2019, 15:11:43
    #47
    gereksiz duyar konularından biri ya sabır.
  • 10-11-2019, 16:55:51
    #48
    ogrgn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    gereksiz duyar konularından biri ya sabır.
    Senin gibi cinsler yuzünden fikirlerimizi bile paylaştığımızda miğdemizi bulandıracak cins cins yorumlar geliyor acaba allah sabır vermese ne olacak onu merak ediyorum acıkcası görmekte istiyorum )
  • 10-11-2019, 17:10:00
    #49
    Üyeliği durduruldu
    Gereksiz reklamlı duyar konulu mesajlar. Konuya duyar kasanlar her kurdukları sitesine Atatürk logosu yapsın.
    Özel günler de olması anlamlı ve özel olur iyidir.
  • 10-11-2019, 17:33:49
    #50
    Şaka mısınız?
  • 10-11-2019, 18:13:29
    #51
    kuyuto adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Senin gibi cinsler yuzünden fikirlerimizi bile paylaştığımızda miğdemizi bulandıracak cins cins yorumlar geliyor acaba allah sabır vermese ne olacak onu merak ediyorum acıkcası görmekte istiyorum )
    Arkadaş haklı.
    Duyar kasmak bu tamamen. Çünkü herkes evet evet kalsın diyor sayıyor seviyor ama Atamızın tek bir öğüdünü uygulamıyor isteklerini yetine getirmiyor ve aksine bunlara aykırı davranıyor sonra Atam Atam diyor.

    Şahsi fikrim sadece özel günlerde olmalı. Adı üstünde Logo kurumu temsil eder. Kurumu temsil eden Atatürk değildir. Tabi profil resmi olarak yapabilirsin.Ama bir işletmeye kuruma doğru olmaz. Bazı şeyleri sıradanlaştırır. Bugünü unutan bilmeyen o logoyu gördü hatırladı ve yadetti. Öbür türlü olmayacaktı
  • 10-11-2019, 21:43:11
    #52
    Atamın resminin olduğu her yer güzeldir. O'nun resminin olduğu her gün özeldir.
  • 11-11-2019, 15:58:46
    #53
    kuyuto adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Senin gibi cinsler yuzünden fikirlerimizi bile paylaştığımızda miğdemizi bulandıracak cins cins yorumlar geliyor acaba allah sabır vermese ne olacak onu merak ediyorum acıkcası görmekte istiyorum )
    sakin ol şampuan
  • 11-11-2019, 16:09:06
    #54
    ogrgn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sakin ol şampuan
    terbiyesizlik yapma.İnsanı tahrik etmeye yönelik post kasma.

    @Sikayet;
    @Sikayet2;
    @Sikayet3;