Konu
R10'un Logosu Hep Böyle Kalmalı.
10-11-2019, 17:10:00
#49
Lion
Üyeliği durduruldu
Gereksiz reklamlı duyar konulu mesajlar. Konuya duyar kasanlar her kurdukları sitesine Atatürk logosu yapsın.
Özel günler de olması anlamlı ve özel olur iyidir.