Konu
R10'un Logosu Hep Böyle Kalmalı.
10-11-2019, 13:41:06
#46
Geor
Sürekli olması bence sıradanlaştırır.Atatürk her gün kalbimizde,logonun özel günlerde kullanılması çok daha hoş olur