• 18-08-2008, 01:19:03
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Selam Webmaster arkadaşlar.

    Özellikle Bilgisayar başında oturan arkadaşlar kiloludur.Bende malesef
    Kilo vermek için neler yapıyorsunuz.Bu konuda konuşalım...
    Ben 185 cm boy
    95,5 Kg yum.

    Fazla gibiyim fakat 2 ayda 20 ye yakın Kg verdim.
  • 18-08-2008, 09:23:25
    #2
    Bilgisayar başında günde 10 saat minumum oturuyorum.
    Boyum : 1,83
    3 ay önce 95-96 kg dim
    valla kendime üzülüodum.
    şuanda 84kg im. Balfiks,mekik,şınav çekiyorum evde

    3 aYDA yediğim toplam ekmek 1 tane ancadır.
    Ekmek yemiyorum. hamur işi pek yemiyorum.
  • 18-08-2008, 09:51:05
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Bende çok oturuyorum bilgisayar başında, ama zayıfım.. spor yapın arada sırada, yemekte yiyin.
  • 19-08-2008, 15:33:55
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Programmer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bilgisayar başında günde 10 saat minumum oturuyorum.
    Boyum : 1,83
    3 ay önce 95-96 kg dim
    valla kendime üzülüodum.
    şuanda 84kg im. Balfiks,mekik,şınav çekiyorum evde

    3 aYDA yediğim toplam ekmek 1 tane ancadır.
    Ekmek yemiyorum. hamur işi pek yemiyorum.
    bende ekmek yemiyorum.günde 1 dilim ince kepek ekmeği