• 08-11-2019, 18:37:07
    #19
    UMSGBTM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Polis seni aradığı zaman 155 diye çıkıyor ekranda.
    KKM'den arandığında 155 çıkar Hocam.
    Karakol veya ifadeci polis diye tabir edersek genelde cep telefonlarıyla ararlar.
  • 08-11-2019, 18:39:34
    #20
    Mümkün değil hocam. Kargo muhtemelen 100 lira ödemeli olacak.
  • 08-11-2019, 18:40:34
    #21
    UMSGBTM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Polis seni aradığı zaman 155 diye çıkıyor ekranda.
    Öyle bir şey yok polis 155den aramaz şube ya da cep nisan arayıp çağırabilirler ama kargo ile ifade isteme olayı olmaz
  • 08-11-2019, 18:41:26
    #22
    Herkes sallamış bir şeyler bende yaşadığımı yazayım.

    Bildiğin Türk telekom cep numarasından bile arar polis. Arayan polistir veya değildir demiyorum ama söylemek istediğim her hangi bir numaradan arayabilir.

    Hatta polis mail gönderip bilgi bile isteyebilir. Bunların ikisi de başıma geldi.
  • 08-11-2019, 18:44:47
    #23
    MertcanK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mümkün değil hocam. Kargo muhtemelen 100 lira ödemeli olacak.
    thepalabiyik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Öyle bir şey yok polis 155den aramaz şube ya da cep nisan arayıp çağırabilirler ama kargo ile ifade isteme olayı olmaz
    Kargo kelimesi ağzından çıkmadı adamın ama tokattan aradiğini belirtti ben tokatta değilim ne olup biter pek de bilgim yok umarım 100 lira ödemelidir de ugraşmak istemiyorum çünkü
  • 08-11-2019, 18:45:01
    #24
    polis ariyabilir aynı ilde iseniz yada gün içinde aynı numarayi arayin tekrar teyit edin size yardımcı olmak istemiş
  • 08-11-2019, 18:45:11
    #25
    thepalabiyik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Öyle bir şey yok polis 155den aramaz şube ya da cep nisan arayıp çağırabilirler ama kargo ile ifade isteme olayı olmaz
    Beni çok aradılar hocam 155 den çok kez görüşme yaptım. Normal bir telefon numarasından ararsalar dikkate bile almam zaten.



    Abdlsmt! adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    KKM'den arandığında 155 çıkar Hocam.
    Karakol veya ifadeci polis diye tabir edersek genelde cep telefonlarıyla ararlar.
    Ben aradığım zaman hep 155'den arandım. Önemli bir durum olduğu zaman ekip geldi mahkeme vs varsa yine kağıt bıraktılar. Beni normal numaradan arayan polisler var ama arkadaşlarım
  • 08-11-2019, 18:49:34
    #26
    thepalabiyik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Öyle bir şey yok polis 155den aramaz şube ya da cep nisan arayıp çağırabilirler ama kargo ile ifade isteme olayı olmaz
    Polis 155 ile arayabilir, ben de defalarca arandım. Basit bir ihbar bile yapsanız 155 üzerinden geri dönüş yapıyorlar.
  • 08-11-2019, 19:06:57
    #27
    Kargo işi yalan yüksek ihtimalle ama polis aramaz diye bir şey yok. 155'ten arayacak diye bir şey de yok.