Herkes sallamış bir şeyler bende yaşadığımı yazayım.
Bildiğin Türk telekom cep numarasından bile arar polis. Arayan polistir veya değildir demiyorum ama söylemek istediğim her hangi bir numaradan arayabilir.
Hatta polis mail gönderip bilgi bile isteyebilir. Bunların ikisi de başıma geldi.