Öyle bir şey yok polis 155den aramaz şube ya da cep nisan arayıp çağırabilirler ama kargo ile ifade isteme olayı olmaz
Beni çok aradılar hocam 155 den çok kez görüşme yaptım. Normal bir telefon numarasından ararsalar dikkate bile almam zaten.
KKM'den arandığında 155 çıkar Hocam.
Karakol veya ifadeci polis diye tabir edersek genelde cep telefonlarıyla ararlar.
Ben aradığım zaman hep 155'den arandım. Önemli bir durum olduğu zaman ekip geldi mahkeme vs varsa yine kağıt bıraktılar. Beni normal numaradan arayan polisler var ama arkadaşlarım