• 02-11-2019, 00:44:43
    #1
    Kendime Anamur dayken Çankırıya döneceğim için yurtiçi kargoyla tam 75 TL ödeyerek kargo gönderdim.
    Bugün saat 11 civarı şubeye geldi. Müsait olmadığım için yarın öğleden önce alırım dedim. 4 saat sonra benim kargoyu geri yollamışlar. Böyle saçmalık olabilir mi ya.

  • 02-11-2019, 00:49:44
    #2
    Gerçekten çok komik bir durum 😂 Gece gece hiç güleceğim yoktu.
  • 02-11-2019, 00:50:14
    #3
    Normalde ürün şubede 2 gün boyunca bekleyebilir, 3. günden sonra göndericiye göndermesi lazım. Şubeyi arayın, neden geri gönderdiklerini öğrenin.

    Kargo büyük ise şubede tutmak istememişlerdir.
  • 02-11-2019, 00:50:58
    #4
    Tüketici Hakem Heyetine yaz hocam çözüyorlar
    MNG den kargoyu yanlış kişiye teslim ettiği için kargo tutarı + kargo içeriğinin beyan ettiğim kadar ücretini almıştım
  • 02-11-2019, 00:52:09
    #5
    netadam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gerçekten çok komik bir durum 😂 Gece gece hiç güleceğim yoktu.
    Psikolojim bozuldu yemin ederim hocam bi gülüyorum yaptıklarına sonra kargonun ne kadar önemli olduğu aklıma geliyor delleniyorum
    StyleWaR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Normalde ürün şubede 2 gün boyunca bekleyebilir, 3. günden sonra göndericiye göndermesi lazım. Şubeyi arayın, neden geri gönderdiklerini öğrenin.

    Kargo büyük ise şubede tutmak istememişlerdir.
    Evet kargo büyük ama 4 saatte iade etmeleri saçmalık. Az önce fark ettim bende



    Revilationer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tüketici Hakem Heyetine yaz hocam çözüyorlar
    MNG den kargoyu yanlış kişiye teslim ettiği için kargo tutarı + kargo içeriğinin beyan ettiğim kadar ücretini almıştım
    Yarın gideceğim şubeye kafayı yiyorum şuan umarım yarın sinirlenip haklıyken haksız duruma düşmem
  • 02-11-2019, 01:01:56
    #6
    Çözülmezse mesaj at hocam ekşi ye taşıyalım.
  • 02-11-2019, 01:02:44
    #7
    AhmetCAKIR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çözülmezse mesaj at hocam ekşi ye taşıyalım.
    Tamamdır hocam
  • 02-11-2019, 01:30:50
    #8
    Satıcı kargoya verdiğini söylemeyince benim kargoyu da 10 gün şubede tutmuşlardı. Kimse dağıtıma çıkarma veya arama zahmetine bile girmemiş
  • 02-11-2019, 01:54:18
    #9
    Türkiye’nin en rezalet 3 meslek türü; kargoculuk, taksicilik ve müşteri hizmetleri. Allah kimseyi bu 3’üyle uğraşmayı nasip etmesin.