Kendime Anamur dayken Çankırıya döneceğim için yurtiçi kargoyla tam 75 TL ödeyerek kargo gönderdim.
Bugün saat 11 civarı şubeye geldi. Müsait olmadığım için yarın öğleden önce alırım dedim. 4 saat sonra benim kargoyu geri yollamışlar. Böyle saçmalık olabilir mi ya.