netadam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Gerçekten çok komik bir durum 😂 Gece gece hiç güleceğim yoktu.
Psikolojim bozuldu yemin ederim hocam bi gülüyorum yaptıklarına sonra kargonun ne kadar önemli olduğu aklıma geliyor delleniyorum
StyleWaR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Normalde ürün şubede 2 gün boyunca bekleyebilir, 3. günden sonra göndericiye göndermesi lazım. Şubeyi arayın, neden geri gönderdiklerini öğrenin.

Kargo büyük ise şubede tutmak istememişlerdir.
Evet kargo büyük ama 4 saatte iade etmeleri saçmalık. Az önce fark ettim bende



Revilationer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tüketici Hakem Heyetine yaz hocam çözüyorlar
MNG den kargoyu yanlış kişiye teslim ettiği için kargo tutarı + kargo içeriğinin beyan ettiğim kadar ücretini almıştım
Yarın gideceğim şubeye kafayı yiyorum şuan umarım yarın sinirlenip haklıyken haksız duruma düşmem