• 31-10-2019, 17:36:31
    #1
    Merhaba bir aya yakındır telefona ihtiyacım var ve bütçe düşük o yüzden Doğubank tarafından GSM cilerden Telefon almayı planlıyorum , ama çoğu kişi Önermiyor nedendir acaba ?

    Yurtdışı kayıtlı , garantisiz alacağım.
  • 31-10-2019, 17:38:31
    #2
    Hocam kumkapı'dan al ama asla doğubank'tan alma derim tavsiyem
    • inceprivate
    inceprivate bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 31-10-2019, 17:38:46
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Genelde kayıtlı diye satarlar ama kayıtlı olmuyor orada satılan telefonlar imei klonlu oluyor o yüzden tavsiye etmiyorlardır.
  • 31-10-2019, 17:40:57
    #4
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam kumkapı'dan al ama asla doğubank'tan alma derim tavsiyem
    Varmı peki tavsiye ettiğiniz satıcı
  • 31-10-2019, 17:42:29
    #5
    Oraya özel bir deyim vardır. Mesela bir cihaz aldıysanız ve patladıysa (bozulduysa anlamında)

    'Ya zaten Doğubank'dan almıştım' denir. Ama ilginçtir ki yıllardır her gün dolu ve sürekli her malın alıcısını buluyorlar.
  • 31-10-2019, 17:43:06
    #6
    inceprivate adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Varmı peki tavsiye ettiğiniz satıcı
    n11 gibi yerlerden al öncelikle sıkıntı olduğunda yardımcı oluyorlar hep 14 gün iadesi var ayriyetten
  • 31-10-2019, 17:46:02
    #7
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    n11 gibi yerlerden al öncelikle sıkıntı olduğunda yardımcı oluyorlar hep 14 gün iadesi var ayriyetten
    Mi 9 lite alacağım Doğubank da 1600 tl n11 de 2400 o yüzden dogubank dan almayı planliyorum
  • 31-10-2019, 17:49:09
    #8
    Üyeliği durduruldu
    10 yıllık Sirkeci geçmişi olan biri olarak söylüyorum ki uzak durun 🙂
  • 31-10-2019, 17:51:22
    #9
    inceprivate adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mi 9 lite alacağım Doğubank da 1600 tl n11 de 2400 o yüzden dogubank dan almayı planliyorum

    kvk garantisi ise hiç bulaşma aman aman düşman başına dostum 1 sene önce huawei mate 10 pro aldım 4000 yakın ₺ aldım ithalat garantisi 3000 tl felandı ozamanlar sırf distribütör garantisi olsun diye ekstra para verdim üstüne 400 ₺ kasko yaptırdım kıy paraya adam gibi kasko yada garantisi olsun, ilerde sorun oldumu hiç değilse dert yaşamazsın

    bundan önce lg g3 kullanıyordum distribütör garantisi yani LG Türkiye garantisi var telefon 2 kez ekranını kırdım ve bedava iade cihaz aldım iyi düşün.