Merhaba bir aya yakındır telefona ihtiyacım var ve bütçe düşük o yüzden Doğubank tarafından GSM cilerden Telefon almayı planlıyorum , ama çoğu kişi Önermiyor nedendir acaba ?

Yurtdışı kayıtlı , garantisiz alacağım.