inceprivate adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Mi 9 lite alacağım Doğubank da 1600 tl n11 de 2400 o yüzden dogubank dan almayı planliyorum

kvk garantisi ise hiç bulaşma aman aman düşman başına dostum 1 sene önce huawei mate 10 pro aldım 4000 yakın ₺ aldım ithalat garantisi 3000 tl felandı ozamanlar sırf distribütör garantisi olsun diye ekstra para verdim üstüne 400 ₺ kasko yaptırdım kıy paraya adam gibi kasko yada garantisi olsun, ilerde sorun oldumu hiç değilse dert yaşamazsın

bundan önce lg g3 kullanıyordum distribütör garantisi yani LG Türkiye garantisi var telefon 2 kez ekranını kırdım ve bedava iade cihaz aldım iyi düşün.