• 28-10-2019, 08:13:31
    #28
    Kitap ve içine bir not olabilir. "beraber okuruz" dersiniz. Takı da olabilir, "ben beğendim sen de beğenirsin diye aldım" falan dersiniz. Madem "hediye alma" demiş, gerekçeler ile durumu toparlamanız lazım..
  • 28-10-2019, 08:16:01
    #29
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    tolgi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kitap ve içine bir not olabilir. "beraber okuruz" dersiniz. Takı da olabilir, "ben beğendim sen de beğenirsin diye aldım" falan dersiniz. Madem "hediye alma" demiş, gerekçeler ile durumu toparlamanız lazım..
    Bir çok kitap ayracı ve kitaplar hediye ettim başka var mı hocam aklınızda
  • 28-10-2019, 08:31:45
    #30
    Kendin yap albümler oluyor, içinde yapışkanlar, ikonlar falan oluyor, alıp yavaş yavaş hikayenizi oluşturuyorsunuz. Sevdiği bir filmin posteri veya figür oyuncağı olabilir. Mesleği ile ilgili bir şeyler olabilir, atıyorum fotoğrafçı, fotoğraf makinası ikonlu bir kolye veya küpe. Kedileri seviyorsa, kedili bir kupa.. nelerden hoşlandığına göre türetmeniz lazım, olmadı çiçek alın ve bir not yazın, unutmayın yeterli
  • 28-10-2019, 08:50:26
    #31
    ScriptEvin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar, 4 yıllık görüşüyoruz 1 yıldır da ilişkimiz var.
    Doğum günü 26 Kasım'da hediye alma telaşı şimdiden vurdu.
    Hediye istemiyor hatta bu yüzden kavga etmişliğimiz bile var ama ben yine de kendimi mecbur hissediyorum bu yüzden çok abartıya kaçmayacak bir şey veya bir şeyler almak istiyorum.

    Siz değerli abilerim ve kardeşlerimin yorumları çok çok önemli.
    Forum içinde bu tarz günler için hediye satan varsa veya bir şeyler hazırlayan var ise forum içinden de hizmet veya ürün alabilirim.
    Ben Yakın Zamanda (1-2) Gün içerisinde sanmıştım Üzülmüştüm ama Doğum Günü 26 Kasım Diyince Daha Bir Üzüldüm. Geçmiş Olsun.
  • 28-10-2019, 09:08:49
    #32
    Eylül ayında bizimkinin de doğum günü vardı. İstanbul'dan bindirdim trene bastık gittik günü birlik Eskişehir'e. Hem yeni yer gördük hem de doğum günü hediyesi olmuş oldu ona. Tabi yanında da ufak bi çanta aldım ben Sen de Eskişehir falan yapabilirsin. YHT ile 2 saat.
  • 28-10-2019, 12:49:58
    #33
    Şu tek taştan alman çok kral bir hareket olurdu
  • 28-10-2019, 19:11:09
    #34
    akkus71 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ona en güzel hediye sensin kardeşim, hediyeden çok sevdiğini hissettir ve doğum gününde ona çok iyi davran, Allah birliğinizi bozmasın.
    Dbweb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eylül ayında bizimkinin de doğum günü vardı. İstanbul'dan bindirdim trene bastık gittik günü birlik Eskişehir'e. Hem yeni yer gördük hem de doğum günü hediyesi olmuş oldu ona. Tabi yanında da ufak bi çanta aldım ben Sen de Eskişehir falan yapabilirsin. YHT ile 2 saat.

    Kesinlikle ben de böyle düşünüyorum. Birlikte dolu dolu bir gün geçirebilirsiniz. Eskiehir'e gitme fikri çok güzel, Ankara'da olabilir. Ya da Gaziantep, Mardin vs günübirlik bir rota oluşturulup gün değerlendirilebilir. Maddi değeri çok da yüksek olmayan, ama sürekli bakabileceği aksesuar veya çanta da alınabilir ekstradan. Seni de her an hatırlamış olur.
  • 28-10-2019, 23:09:23
    #35
    ikinizin fotoğrafından şöyle birşey yaptırabilirsin. Ben çok beğeniyorum.

    https://www.instagram.com/p/BrFCR-QnlD4/
  • 28-10-2019, 23:11:59
    #36
    sanalkuzu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ikinizin fotoğrafından şöyle birşey yaptırabilirsin. Ben çok beğeniyorum.

    https://www.instagram.com/p/BrFCR-QnlD4/
    RuLLeTs adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kesinlikle ben de böyle düşünüyorum. Birlikte dolu dolu bir gün geçirebilirsiniz. Eskiehir'e gitme fikri çok güzel, Ankara'da olabilir. Ya da Gaziantep, Mardin vs günübirlik bir rota oluşturulup gün değerlendirilebilir. Maddi değeri çok da yüksek olmayan, ama sürekli bakabileceği aksesuar veya çanta da alınabilir ekstradan. Seni de her an hatırlamış olur.
    Haplo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şu tek taştan alman çok kral bir hareket olurdu
    Dbweb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eylül ayında bizimkinin de doğum günü vardı. İstanbul'dan bindirdim trene bastık gittik günü birlik Eskişehir'e. Hem yeni yer gördük hem de doğum günü hediyesi olmuş oldu ona. Tabi yanında da ufak bi çanta aldım ben Sen de Eskişehir falan yapabilirsin. YHT ile 2 saat.
    quantumland adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben Yakın Zamanda (1-2) Gün içerisinde sanmıştım Üzülmüştüm ama Doğum Günü 26 Kasım Diyince Daha Bir Üzüldüm. Geçmiş Olsun.
    tolgi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kendin yap albümler oluyor, içinde yapışkanlar, ikonlar falan oluyor, alıp yavaş yavaş hikayenizi oluşturuyorsunuz. Sevdiği bir filmin posteri veya figür oyuncağı olabilir. Mesleği ile ilgili bir şeyler olabilir, atıyorum fotoğrafçı, fotoğraf makinası ikonlu bir kolye veya küpe. Kedileri seviyorsa, kedili bir kupa.. nelerden hoşlandığına göre türetmeniz lazım, olmadı çiçek alın ve bir not yazın, unutmayın yeterli
    tolgi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kitap ve içine bir not olabilir. "beraber okuruz" dersiniz. Takı da olabilir, "ben beğendim sen de beğenirsin diye aldım" falan dersiniz. Madem "hediye alma" demiş, gerekçeler ile durumu toparlamanız lazım..
    kasirga098 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bende arıyorum ne alsam diye bulamadım bi türlü
    CytSaiN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Laylaylom değilse asla maddi olarak büyük değere sahip bir hediye alma.
    aykutavsar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sadece 50 TL’ye aklımdaki hediyeyi önereyim sana wpden
    mavikorku adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Daha önce aldığınız hediyeleri bilmediğimiz için bir tavsiyede bulunmak biraz zor. Ayrıca bir insan yaşlanmasını neden kutlar ki
    serLife adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Type adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hazır alacağına hiç alma bence
    Ben hep kendim hazırladım
    ama sana bir öneri vereyim bir yaprak nostalji sayfası var

    oradan kız arkadaşının doğduğu günün orjinal takvim yaprağını alabilirsin, orjinal o günden kalma
    celalyesil adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Biraz bir değişik hediye yöntemi hocam; http://www.tema.org.tr/web_14966-2_1...k.aspx?type=33

    Ama bence çok efsane olur. Kız arkadaşınızın adına ağaç diktirin sertifika gönderiyorlar. Sonrasında güzel kısa bir cümle yazarsınız olay tamam
    Roland adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sadece kolye ve küpe olarakta mevcut sitede.
    Cooper34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hediye istemiyorsa kaliteli bir mekanda yemeğe götür kardeşim.
    btnaslan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben müzikli kutu almıştım müzikte bizim isimlerimiz yer alıyordu 700 TL almıştım. Ama bıraktı beni

    Sende bu tarz pahalıya kaçmayacak bir şey yapabilirsin.

    Mesela bak bu çok hoş: https://www.ciceksepeti.com/kisiye-o...utusu-kc509303
    emrexlife adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    https://instagram.com/gumuskolyecimcom

    Bi bak hocam istersen yardımcı olabiliriz 18 25 aralığına hitap ediyor genellikle ürünler
    iGurler adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Pandoradan uygun bir bileklik güzel hediye olur.

    Öneride bulunan herkese teşekkür ederim, ayrıldık sayılır.
    İyi akşamlar