• 27-10-2019, 22:53:09
    #19
    bende arıyorum ne alsam diye bulamadım bi türlü
  • 27-10-2019, 23:05:15
    #20
    ScriptEvin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam asla lay lay lom gibi bir düşüncem yok, gerçekten birbirimizi seviyoruz ve bu doğum günün de ona layık bir hediye almak istiyorum ona kendini özel hissetirecek


    Hocam yaşlarımız 18 - 19 yüzük falan biraz ağır kaçabilir. Ama kolye ve küpe çok güzelmiş
    Laylaylom değilse asla maddi olarak büyük değere sahip bir hediye alma.
  • 28-10-2019, 00:31:46
    #21
    Üyeliği durduruldu
    Sadece 50 TL’ye aklımdaki hediyeyi önereyim sana wpden
  • 28-10-2019, 00:51:26
    #22
    Daha önce aldığınız hediyeleri bilmediğimiz için bir tavsiyede bulunmak biraz zor. Ayrıca bir insan yaşlanmasını neden kutlar ki
  • 28-10-2019, 00:58:30
    #23
    Bu işlere sen bakmıyor muydun

    https://www.r10.net/alisveris-bolumu...7339733-a.html
  • 28-10-2019, 01:47:45
    #24
    Hazır alacağına hiç alma bence
    Ben hep kendim hazırladım
    ama sana bir öneri vereyim bir yaprak nostalji sayfası var

    oradan kız arkadaşının doğduğu günün orjinal takvim yaprağını alabilirsin, orjinal o günden kalma
  • 28-10-2019, 07:55:09
    #25
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    aykutavsar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sadece 50 TL’ye aklımdaki hediyeyi önereyim sana wpden
    Bekliyorum reis

    mavikorku adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Daha önce aldığınız hediyeleri bilmediğimiz için bir tavsiyede bulunmak biraz zor. Ayrıca bir insan yaşlanmasını neden kutlar ki
    Amaç doğum günü kutlamak değil hocam, sembolikte olsa beni hatırlayacağı bir hediye istiyorum

    serLife adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

    Evet kendi işimiz ama pasta ile hediye neden yapılsın ki

    Type adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hazır alacağına hiç alma bence
    Ben hep kendim hazırladım
    ama sana bir öneri vereyim bir yaprak nostalji sayfası var

    oradan kız arkadaşının doğduğu günün orjinal takvim yaprağını alabilirsin, orjinal o günden kalma
    O hediyeyi düşündüm de basite kaçabileceğini düşündüm hocam :/
  • 28-10-2019, 08:02:16
    #26
    ScriptEvin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar, 4 yıllık görüşüyoruz 1 yıldır da ilişkimiz var.
    Doğum günü 26 Kasım'da hediye alma telaşı şimdiden vurdu.
    Hediye istemiyor hatta bu yüzden kavga etmişliğimiz bile var ama ben yine de kendimi mecbur hissediyorum bu yüzden çok abartıya kaçmayacak bir şey veya bir şeyler almak istiyorum.

    Siz değerli abilerim ve kardeşlerimin yorumları çok çok önemli.
    Forum içinde bu tarz günler için hediye satan varsa veya bir şeyler hazırlayan var ise forum içinden de hizmet veya ürün alabilirim.
    Biraz bir değişik hediye yöntemi hocam; http://www.tema.org.tr/web_14966-2_1...k.aspx?type=33

    Ama bence çok efsane olur. Kız arkadaşınızın adına ağaç diktirin sertifika gönderiyorlar. Sonrasında güzel kısa bir cümle yazarsınız olay tamam
  • 28-10-2019, 08:12:58
    #27
    celalyesil adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Biraz bir değişik hediye yöntemi hocam; http://www.tema.org.tr/web_14966-2_1...k.aspx?type=33

    Ama bence çok efsane olur. Kız arkadaşınızın adına ağaç diktirin sertifika gönderiyorlar. Sonrasında güzel kısa bir cümle yazarsınız olay tamam
    Daha 2 gün önce 4 farklı şehire diktirdim hocam