Sadece 50 TLye aklımdaki hediyeyi önereyim sana wpden
Bekliyorum reis
Daha önce aldığınız hediyeleri bilmediğimiz için bir tavsiyede bulunmak biraz zor. Ayrıca bir insan yaşlanmasını neden kutlar ki
Amaç doğum günü kutlamak değil hocam, sembolikte olsa beni hatırlayacağı bir hediye istiyorum
Evet kendi işimiz ama pasta ile hediye neden yapılsın ki
Hazır alacağına hiç alma bence

Ben hep kendim hazırladım

ama sana bir öneri vereyim bir yaprak nostalji sayfası var
oradan kız arkadaşının doğduğu günün orjinal takvim yaprağını alabilirsin, orjinal o günden kalma
O hediyeyi düşündüm de basite kaçabileceğini düşündüm hocam :/