• 26-10-2019, 11:48:53
    #10
  • 26-10-2019, 11:50:26
    #11
    @Coskun; hocam şu üyelik formuna falan kırmızı bold şekilde bir uyarı koysanız veya onay metnindeki gibi 2. bir onay kutusu koyup sebastiyan ile ilgili konu açmak yasaktır falan yazsanız süper olur. Her üye olan konu açıyor.
  • 26-10-2019, 12:12:38
    #12
    o noktayı kitap kurdu sanıp ekrana üflemiştim
  • 26-10-2019, 12:45:05
    #13
    Sebastiaan
  • 26-10-2019, 13:01:00
    #14
    Üyeliği durduruldu
    tkduman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Peki sebastiyan'ın kaynak kodundaki ID'si neden seda?
    <div id="seda"><img src="[URL]data:image/gif;base64,R0lGODlhAQABAIAAAAAAAP///yH5BAAAAAAALAAAAAABAAEAAAICRAEAOw==[/URL]" width="1" height="1" alt="aşk" /></div>
    ya radminin, ya coşkunun, ya da FastPHP'nin eşi ve ya sevgilisinin adı olsa gerek
  • 26-10-2019, 14:22:18
    #15
    HatayMaster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    <div id="seda"><img src="[URL]data:image/gif;base64,R0lGODlhAQABAIAAAAAAAP///yH5BAAAAAAALAAAAAABAAEAAAICRAEAOw==[/URL]" width="1" height="1" alt="aşk" /></div>
    ya radminin, ya coşkunun, ya da FastPHP'nin eşi ve ya sevgilisinin adı olsa gerek
    Alt title a bakarsan '' AŞK '' olarak görebilirsin hocam. Yani ben hatuna böyle bir jest yapsam bir daha ömrü boyunca benim için ne yaptın ki diyemez . Düşünsene binlerce ziyaretçisi olan forumda seda ya duyulan aşkın farkındayız.
  • 27-10-2019, 01:18:42
    #16
    Mobildeyim görünmüyor özletti kerata.