
R10da ekranda gezinen siyah nokta
15
●597
- 26-10-2019, 11:50:26@Coskun; hocam şu üyelik formuna falan kırmızı bold şekilde bir uyarı koysanız veya onay metnindeki gibi 2. bir onay kutusu koyup sebastiyan ile ilgili konu açmak yasaktır falan yazsanız süper olur. Her üye olan konu açıyor.
- 26-10-2019, 13:01:00Üyeliği durduruldutkduman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
<div id="seda"><img src="[URL]data:image/gif;base64,R0lGODlhAQABAIAAAAAAAP///yH5BAAAAAAALAAAAAABAAEAAAICRAEAOw==[/URL]" width="1" height="1" alt="aşk" /></div>
ya radminin, ya coşkunun, ya da FastPHP'nin eşi ve ya sevgilisinin adı olsa gerek
- 26-10-2019, 14:22:18Alt title a bakarsan '' AŞK '' olarak görebilirsin hocam. Yani ben hatuna böyle bir jest yapsam bir daha ömrü boyunca benim için ne yaptın ki diyemez . Düşünsene binlerce ziyaretçisi olan forumda seda ya duyulan aşkın farkındayız.HatayMaster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle