Konu
R10da ekranda gezinen siyah nokta
26-10-2019, 11:50:26
#11
celalyesil
@
Coskun
; hocam şu üyelik formuna falan kırmızı bold şekilde bir uyarı koysanız veya onay metnindeki gibi 2. bir onay kutusu koyup sebastiyan ile ilgili konu açmak yasaktır falan yazsanız süper olur. Her üye olan konu açıyor.