Peki sebastiyan'ın kaynak kodundaki ID'si neden seda?
<div id="seda"><img src="[URL]data:image/gif;base64,R0lGODlhAQABAIAAAAAAAP///yH5BAAAAAAALAAAAAABAAEAAAICRAEAOw==[/URL]" width="1" height="1" alt="aşk" /></div>
ya radminin, ya coşkunun, ya da FastPHP'nin eşi ve ya sevgilisinin adı olsa gerek