R10 On Parmak Klavye Yarışması. - Sayfa 3 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
R10 On Parmak Klavye Yarışması.
38
●
2.303
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
R10 On Parmak Klavye Yarışması.
1
2
3
4
5
19-10-2019, 04:46:07
#19
BRMEDYA
İngilizce denedim oda güzel çıktı
http://prntscr.com/plc18w
19-10-2019, 04:57:17
#20
saas
ilk deneme
19-10-2019, 08:08:20
#21
Euros
19-10-2019, 08:54:40
#22
ArenAjans
19-10-2019, 12:43:12
#23
LordHaseky
Merhabalar ..
19-10-2019, 12:51:32
#24
AtamanDms
Bizde hata olmaz
19-10-2019, 13:40:20
#25
AbdullahAA
Platin üye
parsyazilim adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Neyse kodumu yazar mutluluklar dilerim hocam
200 istemiştiniz
hahah resim ile kanıt istemişler
oda geçilirde biraz daha uğraşmak lazım
225 ile devam
19-10-2019, 17:44:21
#26
semihmalkoc53
19-10-2019, 18:18:57
#27
cleiner
2002 yılından beri 10 parmak yazıyorum. ilk denememde 78 kelime yazdım, çok zorlasam uğraşsam 110 kelime olur.
Arkadaş nasıl bir el varmış sizde de 225 kelime yazdınız sıfır hata ile anlamış değilim.
1
2
3
4
5
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler