Konu
R10 On Parmak Klavye Yarışması.
19-10-2019, 18:18:57
#27
cleiner
2002 yılından beri 10 parmak yazıyorum. ilk denememde 78 kelime yazdım, çok zorlasam uğraşsam 110 kelime olur.
Arkadaş nasıl bir el varmış sizde de 225 kelime yazdınız sıfır hata ile anlamış değilim.