• 19-10-2019, 01:16:01
    #10
  • 19-10-2019, 01:18:51
    #11
  • 19-10-2019, 01:20:22
    #12
    ısınsam 130a vurdurucam :d 24 saat sıralamasında yerimizide aldık 5. olarak :d
  • 19-10-2019, 01:21:55
    #13
    Sen kaç yıldır kod yaz meğer r10 a göre yerlerdeymişiz neyse üzücü

  • 19-10-2019, 01:23:08
    #14
    Isınmam lazım.





    secrax adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Üstat bu ısı haritası nasıl oluştu ya



    10fingers daha kolaymış.

  • 19-10-2019, 01:37:17
    #15


    10 Fast Fingers yazımı daha rahat
  • 19-10-2019, 01:50:01
    #16
    Platin üye
    bedoso adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle


    10 fast fingers yazımı daha rahat

    yokmu arttiran :d
  • 19-10-2019, 01:50:48
    #17
    AbdullahAA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    5 parmak kullanıyorum en iyi derecem bu Bakalım 200-300 yazabilen çıkacak mı?


    parsyazilim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sen kaç yıldır kod yaz meğer r10 a göre yerlerdeymişiz neyse üzücü

    Neyse kodumu yazar mutluluklar dilerim hocam 200 istemiştiniz




    hahah resim ile kanıt istemişler oda geçilirde biraz daha uğraşmak lazım

  • 19-10-2019, 04:16:34
    #18