AbdullahAA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
5 parmak kullanıyorum en iyi derecem bu Bakalım 200-300 yazabilen çıkacak mı?


parsyazilim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sen kaç yıldır kod yaz meğer r10 a göre yerlerdeymişiz neyse üzücü

Neyse kodumu yazar mutluluklar dilerim hocam 200 istemiştiniz




hahah resim ile kanıt istemişler oda geçilirde biraz daha uğraşmak lazım