5 parmak kullanıyorum en iyi derecem bu

Bakalım 200-300 yazabilen çıkacak mı?
Sen kaç yıldır kod yaz meğer r10 a göre yerlerdeymişiz neyse

üzücü
Neyse kodumu yazar mutluluklar dilerim hocam

200 istemiştiniz
hahah resim ile kanıt istemişler

oda geçilirde biraz daha uğraşmak lazım