Nickimin İsim Soyisim Olarak Değişmesini İstiyorum
Sn, yöneticilerden ticaretlerimin iyiye gitmesi ve sağlıklı bir nick ile devam etmek her açıdan iyi olacaktır. Profilimde bulunan isim soyisimin nickim olarak değişmesini rica ederim.
Yoruma sadece kurumsal üyeler değiştirebilir denilecek bunun farkındayım.
Ancak nickin bir anlam ifade etmemesi ve üye olduğum yıllarda, foruma yeni üye olacağımı heyecanı ile kafadan salma bir nick almıştım.
Yönetimin bunu hoş karşılayacağını düşünüyorum.
@Coskun;
@PsdBul;
Nickimin İsim Soyisim Olarak Değişmesini İstiyorum
6
●478
- 15-10-2019, 01:13:50Sizin teorinize göre herkes nick değişmek isteyebilir.Bunun için bir özelliğinizin olmasi gerekiyor.Aksi takdirde binlerce kişinin nickinin değişimi sabah akşam uğraşılması gerekecek.Ve bildiğim kadariyla nick değişme yetkisi Moderatörlerde bile yok 😊
Edit : Bu özellik sadece kurumsal üyelerde vardir.Ve sadece 1 defaya mahsustur diye biliyorum. - 15-10-2019, 01:15:52Konuda bildiğimi belirttim hocam.bozkaplan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben size 1 kaşık insanlık ekleyeyim. Bu konu zevk konusu değil. Gördüğünüz üzere sıkıntı yaşıyorum.monami adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yorumunuz da hiç hoş değil. Yaşınıza veriyorum. - 15-10-2019, 01:17:20Yorum hakkımız var mı bilmiyorum, ancak bende de başka bir forumda nickim anlam vermiyordu orda da kurallarda vardı değiştirmeye izin yok. Ancak, nickim bir anlam vermediği için admin teklifimi kabul etti. Bence de sadece kurumsallara özel olmamalı. Çünki herkesin cebinde o kadar para yok ödemeye.
NOT : tanımıyorum) - 15-10-2019, 01:18:44bozkaplan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleEvet burada da böyle bir olaya şahit oldum kayıt olduğum yıllarda.MeMoLi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
