Yorum hakkımız var mı bilmiyorum, ancak bende de başka bir forumda nickim anlam vermiyordu orda da kurallarda vardı değiştirmeye izin yok. Ancak, nickim bir anlam vermediği için admin teklifimi kabul etti. Bence de sadece kurumsallara özel olmamalı. Çünki herkesin cebinde o kadar para yok ödemeye.

NOT : tanımıyorum)