Nickimin İsim Soyisim Olarak Değişmesini İstiyorum

Sn, yöneticilerden ticaretlerimin iyiye gitmesi ve sağlıklı bir nick ile devam etmek her açıdan iyi olacaktır. Profilimde bulunan isim soyisimin nickim olarak değişmesini rica ederim.

Yoruma sadece kurumsal üyeler değiştirebilir denilecek bunun farkındayım.
Ancak nickin bir anlam ifade etmemesi ve üye olduğum yıllarda, foruma yeni üye olacağımı heyecanı ile kafadan salma bir nick almıştım.

Yönetimin bunu hoş karşılayacağını düşünüyorum.
@Coskun;
@PsdBul;