• 14-10-2019, 15:42:26
    #1
    Merhaba,

    Yazılımcıların, Webmasterların çoğu yemek sepetini kesinlikle kullanıyordur. En yüksek puan kimde acaba paylaşalım konu altında
    Şahsımın 53K yakında 55 olacaktır diye ümit ediyorum en çok tercih ettiğim restoran Pizza Bulls yemekte Pizza haliyle

  • 14-10-2019, 15:45:24
    #2
    Hadi bunun şerefine bi pizza ısmarlayın bana
  • 14-10-2019, 15:47:05
    #3
  • 14-10-2019, 15:48:44
    #4
    (Bekarları görelim-Temsili)
  • 14-10-2019, 15:49:01
    #5
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    1k ile muhtar oldum geçenlerde, puana bakıyor mu bilmiyorum gerçi : )
  • 14-10-2019, 15:49:20
    #6
    nettacompany adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba,

    Yazılımcıların, Webmasterların çoğu yemek sepetini kesinlikle kullanıyordur. En yüksek puan kimde acaba paylaşalım konu altında
    Şahsımın 53K yakında 55 olacaktır diye ümit ediyorum en çok tercih ettiğim restoran Pizza Bulls yemekte Pizza haliyle

    konuyu açma sebebinizi anladım kimse sizi geçemeyecek diye dimii

    Bu nasıl puan hocam
  • 14-10-2019, 15:50:03
    #7
    16,5k benimki
  • 14-10-2019, 15:50:31
    #8
  • 14-10-2019, 16:06:48
    #9