nettacompany adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba,

Yazılımcıların, Webmasterların çoğu yemek sepetini kesinlikle kullanıyordur. En yüksek puan kimde acaba paylaşalım konu altında
Şahsımın 53K yakında 55 olacaktır diye ümit ediyorum en çok tercih ettiğim restoran Pizza Bulls yemekte Pizza haliyle

konuyu açma sebebinizi anladım kimse sizi geçemeyecek diye dimii

Bu nasıl puan hocam