Merhaba,
Yazılımcıların, Webmasterların çoğu yemek sepetini kesinlikle kullanıyordur. En yüksek puan kimde acaba paylaşalım konu altında

Şahsımın 53K yakında 55 olacaktır diye ümit ediyorum en çok tercih ettiğim restoran Pizza Bulls yemekte Pizza haliyle
konuyu açma sebebinizi anladım kimse sizi geçemeyecek diye dimii
Bu nasıl puan hocam