• 14-10-2019, 16:12:36
    #10
    7,787 Toplam Puan
    Geçenlerde mail attım yerler diye yemedi.
    "Merhabalar, sürekli sipariş veren biri olarak aklıma gelen öneriyi sizinle paylaşmak istiyorum. Belki yaparsınız yapmazsanız size kalmış.
    Biriktirdiğimiz bu puanlar şu anda hiçbir işimize yaramıyor. Bu puanları kupona dönüştür gibi bir sistem gelebilir mi?
    ÖRN: 1000 puana 10 TL yemek kuponu gibi zaten bu 1000 puana ulaşması için baya bir sipariş vermesi gerekiyor. Hem ilgi artacak hem yemeksepeti kazacak.
    Yorum yapınca 25 puan vereceğinize 10 puan verirsiniz. Puanları biraz düşürürsünüz."
    Olumlu yada olumsuz mesaj bekliyorum.
    Teşekkürler iyi çalışmalar.

    Olumsuz yanıt geldi. Muhtarlık yarışı kullanıcıların eğlenmesi içindir falan dediler.
  • 14-10-2019, 16:14:40
    #11
    32,550 Toplam Puan
  • 14-10-2019, 17:04:24
    #12
    Verdiğim siparişlerin %90'ına yorum yazmam çok beğenmezsem ya da sıkıntı yaşamazsam.

  • 14-10-2019, 17:07:10
    #13
    Puan ne işe yarıyor?
  • 14-10-2019, 17:09:31
    #14
    18,387 Toplam Puan
  • 14-10-2019, 17:58:48
    #15
    Allah'tan giresun gibi minnak bi ilin daha da minnak ilçesinde yaşıyorum. Yoksa puanım hepinizi geçmişti. Şu an ise sadece 2 yazı ile 2 restorant var bizim burda. Birisi karşımızdaki saka su, diğeri de çiğköfteci 🤣 bu yüzden de cacık, pilav, soteye devam. Kendim pişirip kendim yiyorum şu an ve yine de canım kebap neyim çekmiyor değil ☹
  • 14-10-2019, 20:57:19
    #16
    26.820 olmuşum
  • 14-10-2019, 21:07:40
    #17


    Benim durumum iyiymiş be. 60k falan nedir abi.
  • 15-10-2019, 02:17:14
    #18
    teknohaberci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    allah'tan giresun gibi minnak bi ilin daha da minnak ilçesinde yaşıyorum. Yoksa puanım hepinizi geçmişti. şu an ise sadece 2 yazı ile 2 restorant var bizim burda. Birisi karşımızdaki saka su, diğeri de çiğköfteci 🤣 bu yüzden de cacık, pilav, soteye devam. Kendim pişirip kendim yiyorum şu an ve yine de canım kebap neyim çekmiyor değil ☹
    4,849 ☹