teknohaberci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
allah'tan giresun gibi minnak bi ilin daha da minnak ilçesinde yaşıyorum. Yoksa puanım hepinizi geçmişti. şu an ise sadece 2 yazı ile 2 restorant var bizim burda. Birisi karşımızdaki saka su, diğeri de çiğköfteci 🤣 bu yüzden de cacık, pilav, soteye devam. Kendim pişirip kendim yiyorum şu an ve yine de canım kebap neyim çekmiyor değil ☹
4,849 ☹