Ankara'da yaşıyorum bugün ev için doğal gaz alayım dedim 500 TL ye 291 metreküp gaz verdi.
İlk defa bu kadar düşük aldığımı hatırlıyorum.Yani o kadar paraya bu kadar çok az günlük soğuklar 15 + falan normalde yaklaşık 10+ gidiyor böyle olursa halimiz harap Allah yardımcınız olsun 100 TL 58 falan veriyor yukarıda orantıdan bakarsak bu da çok düşük oluyor.Yaşayan arkadaşlar bilir daha önce nu kadar az vermiyordu.
Diğer şehirlerde yaşayan arkadaşlar ne kadar alıyor merak ettim yoksa en pahalı biz mi alıyoruz.
500 TL 291 Metreküp Doğal Gaz....
5
●338
- 10-10-2019, 22:00:05Merhabalar, tüm şehirdeler hemen hemen aynıdır. Sadece geçen yıldan bu yana %62 oranında zam geldi, 400TL fatura ödüyordum ben şimdi 620TL civarı gelecek.
- 10-10-2019, 22:00:35Dün ben 100 TL aldım 44 metreküp gaz geldi sanırım aşağı yukarı aynıHussein adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ankaraya 7 sene önce ilk geldiğimde 100 tl ye 95metreküptü
geçen sene 100 tlye 78 metrekeoü civarıydı dün ben de şok oldum. - 10-10-2019, 22:02:34Çok kötü oldumcanunverdi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Biz kurunun yanında yananlariz ben birşey yapmadım hayırlısı aklımdaarenpi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çok düştü bu kadar olamaz dediğiniz gibiydi öncedenmaksimos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
100 tl 25 alırız seneye artıkCouRaege adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
)
Avrupa bizi kıskanıyor

)