mcanunverdi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhabalar, tüm şehirdeler hemen hemen aynıdır. Sadece geçen yıldan bu yana %62 oranında zam geldi, 400TL fatura ödüyordum ben şimdi 620TL civarı gelecek.
Çok kötü oldu



arenpi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yapcak bişi yok biz ettik biz çekicez. kendi ellerimizle kazdık bu kuyuyu. zenginler zengin olcak güçlüler güçlü olcak. biz köle misali çalışmaya devam. bir ömürde bir ev bir araba alabilirsek kendimizi mutlu sayıyoruz.
Biz kurunun yanında yananlariz ben birşey yapmadım hayırlısı aklımda



maksimos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Dün ben 100 TL aldım 44 metreküp gaz geldi sanırım aşağı yukarı aynı
ankaraya 7 sene önce ilk geldiğimde 100 tl ye 95metreküptü
geçen sene 100 tlye 78 metrekeoü civarıydı dün ben de şok oldum.
Çok düştü bu kadar olamaz dediğiniz gibiydi önceden



CouRaege adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Burası vergi zam ülkesi ne olacaktı başka yakında o kadarda gelmez
100 tl 25 alırız seneye artık )

Avrupa bizi kıskanıyor