Hussein adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ankara'da yaşıyorum bugün ev için doğal gaz alayım dedim 500 TL ye 291 metreküp gaz verdi.
İlk defa bu kadar düşük aldığımı hatırlıyorum.Yani o kadar paraya bu kadar çok az günlük soğuklar 15 + falan normalde yaklaşık 10+ gidiyor böyle olursa halimiz harap Allah yardımcınız olsun 100 TL 58 falan veriyor yukarıda orantıdan bakarsak bu da çok düşük oluyor.Yaşayan arkadaşlar bilir daha önce nu kadar az vermiyordu.
Diğer şehirlerde yaşayan arkadaşlar ne kadar alıyor merak ettim yoksa en pahalı biz mi alıyoruz.
Dün ben 100 TL aldım 44 metreküp gaz geldi sanırım aşağı yukarı aynı
ankaraya 7 sene önce ilk geldiğimde 100 tl ye 95metreküptü
geçen sene 100 tlye 78 metrekeoü civarıydı dün ben de şok oldum.