Bütün camiilerden sela okunuyor
8
●435
- 09-10-2019, 20:11:46İstanbul Maltepedeyim ben sela ardından da ezan okundu. Twitterdan baktığımda ise yüzlerce kişinin yazdığını gördüm... En son bütün camiilerde sela işittiğimizde 15 Temmuzu yaşadık. Allah korusun
Ucube adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleSerhatFamilyy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 09-10-2019, 20:19:29Evet bende öyle duydum, Allah askerimizi yalnız bırakmasın inşallah.Vmedyam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 09-10-2019, 20:37:03Böyle şeyler duyduğunuzda kötü şeyler olacak diye bir durum yok hocam sadece Allah'tan yardım istiyoruz. Allah tüm askerimizi korusun.berkaycatak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
