İstanbul Maltepedeyim ben sela ardından da ezan okundu. Twitterdan baktığımda ise yüzlerce kişinin yazdığını gördüm... En son bütün camiilerde sela işittiğimizde 15 Temmuzu yaşadık. Allah korusun
Böyle şeyler duyduğunuzda kötü şeyler olacak diye bir durum yok hocam sadece Allah'tan yardım istiyoruz. Allah tüm askerimizi korusun.