berkaycatak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İstanbul Maltepe’deyim ben sela ardından da ezan okundu. Twitter’dan baktığımda ise yüzlerce kişinin yazdığını gördüm... En son bütün camiilerde sela işittiğimizde 15 Temmuz’u yaşadık. Allah korusun
Böyle şeyler duyduğunuzda kötü şeyler olacak diye bir durum yok hocam sadece Allah'tan yardım istiyoruz. Allah tüm askerimizi korusun.