İstanbul Maltepe’deyim ben sela ardından da ezan okundu. Twitter’dan baktığımda ise yüzlerce kişinin yazdığını gördüm... En son bütün camiilerde sela işittiğimizde 15 Temmuz’u yaşadık. Allah korusun

Ucube adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kocaeli / Gebze hiç duymadım
SerhatFamilyy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Burada okunmadı, Küçükçekmece / İST