Enerji Topla. Düşman Mayınlarını Atlat.
► Şimdi Oyna : http://www.aviagon.com
Selam ben Halil ► Şimdi Oyna : http://www.aviagon.com

Uzun zaman önce Aviagon'u yayına almıştım. Çok kez denememe rağmen en fazla 13. seviyeye kadar ilerledim. Can sıkıntısını gidermeye birebir bu oyunda bakalım siz kaçıncı bölüme kadar ilerleyebileceksiniz?
Mobil versiyonu henüz pek stabil değil.Nasıl Oynanır?
Kırmızı küre şeklindeki mayınlara çarpmamanız gerekiyor. Çarparak ilerlemeniz durumunda enerjiniz azalıyor ve piramit şeklindeki enerji kapsüllerini toplamadan ilerlerseniz bir süre sonra tükenen enerjiniz oyunu bitiriyor.
İyi eğlenceler

Tanıtım Konusu : https://www.r10.net/yeni-web-siteler...zir-misin.html
Not: Oyunda hazır motorlar kullanılmıştır. Ben sadece bazı değişiklikler yaparak geliştirmeye çalışıyorum.
Ama güzel olmuş. Kendimi zorlayacağım 