• 04-10-2019, 22:20:29
    #1
    Kategori Moderatörü
    Enerji Topla. Düşman Mayınlarını Atlat.
    ► Şimdi Oyna : http://www.aviagon.com
    Selam ben Halil

    Uzun zaman önce Aviagon'u yayına almıştım. Çok kez denememe rağmen en fazla 13. seviyeye kadar ilerledim. Can sıkıntısını gidermeye birebir bu oyunda bakalım siz kaçıncı bölüme kadar ilerleyebileceksiniz? Mobil versiyonu henüz pek stabil değil.

    Nasıl Oynanır?
    Kırmızı küre şeklindeki mayınlara çarpmamanız gerekiyor. Çarparak ilerlemeniz durumunda enerjiniz azalıyor ve piramit şeklindeki enerji kapsüllerini toplamadan ilerlerseniz bir süre sonra tükenen enerjiniz oyunu bitiriyor.

    İyi eğlenceler


    Tanıtım Konusu : https://www.r10.net/yeni-web-siteler...zir-misin.html
    Not: Oyunda hazır motorlar kullanılmıştır. Ben sadece bazı değişiklikler yaparak geliştirmeye çalışıyorum.
  • 04-10-2019, 22:23:18
    #2
    Hocam başım döndü Ama güzel olmuş. Kendimi zorlayacağım
  • 04-10-2019, 22:24:39
    #3
    Kategori Moderatörü
    Emre adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam başım döndü Ama güzel olmuş. Kendimi zorlayacağım
    Evet, oyun bittiğinde bulunduğunuz ortam soldan sağa dönebilir
  • 04-10-2019, 22:31:08
    #4
    Hocam logonun altındaki sloganı biraz aşağı alın. Daha profosyonel gözüksün. Biraz da büyüttün mü tamamdır
  • 04-10-2019, 22:33:42
    #5

    Udemy'de kurs izleyip tekrar yapmam lazım şimdilik bu kadar.. oyun çok tatlı ama biraz bölüm senaryo filan da eklerseniz daha eğlenceli olabilir..Hangi platformda yaptınız elinize sağlık..
    • grafiking
    grafiking bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 04-10-2019, 22:36:09
    #6
    Kategori Moderatörü
    netadam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam logonun altındaki sloganı biraz aşağı alın. Daha profosyonel gözüksün. Biraz da büyüttün mü tamamdır
    Öneriler için teşekkürler
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

    Udemy'de kurs izleyip tekrar yapmam lazım şimdilik bu kadar.. oyun çok tatlı ama biraz bölüm senaryo filan da eklerseniz daha eğlenceli olabilir..Hangi platformda yaptınız elinize sağlık..
    ThreeJs kütüphanesiyle yazılmış hazır motorları geliştirmeye çalışıyorum sadece
    Bir kaç mod eklemeyi düşünüyorum, gece modu, çöl modu, dünya modu, uzay modu gibi
    Teşekkürler.
  • 04-10-2019, 22:39:02
    #7
    Ayrıca hocam şunu da belirteyim grafik kalitesi gözü yoruyor.
  • 04-10-2019, 22:39:15
    #8
    Çok göz ve baş yoruyor. 1 dakka dayanabildim ama tasarım felan hoş olmuş. Elinize sağlık.
  • 04-10-2019, 22:43:57
    #9
    Kategori Moderatörü
    netadam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ayrıca hocam şunu da belirteyim grafik kalitesi gözü yoruyor.
    NecatiGZL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok göz ve baş yoruyor. 1 dakka dayanabildim ama tasarım felan hoş olmuş. Elinize sağlık.
    Önerileriniz için teşekkür ederim, hazır motorlar kullanıldı. Dolayısıyla ben sadece bir kaç değişiklik yaptım ancak yakın zamanda yeni modlar tasarlayarak geliştirip özgünleştirebilirim