Hocam logonun altındaki sloganı biraz aşağı alın. Daha profosyonel gözüksün. Biraz da büyüttün mü tamamdır
Öneriler için teşekkürler
Udemy'de kurs izleyip tekrar yapmam lazım

şimdilik bu kadar.. oyun çok tatlı ama biraz bölüm senaryo filan da eklerseniz daha eğlenceli olabilir..Hangi platformda yaptınız elinize sağlık..
ThreeJs kütüphanesiyle yazılmış hazır motorları geliştirmeye çalışıyorum sadece

Bir kaç mod eklemeyi düşünüyorum, gece modu, çöl modu, dünya modu, uzay modu gibi

Teşekkürler.