Ayrıca hocam şunu da belirteyim grafik kalitesi gözü yoruyor.
Çok göz ve baş yoruyor. 1 dakka dayanabildim ama tasarım felan hoş olmuş. Elinize sağlık.
Önerileriniz için teşekkür ederim, hazır motorlar kullanıldı. Dolayısıyla ben sadece bir kaç değişiklik yaptım ancak yakın zamanda yeni modlar tasarlayarak geliştirip özgünleştirebilirim