• 02-10-2019, 20:54:58
    #55
    Rahat Olun Arkadaşlar Bir Kaç Gün Sonra İsraile ve Amerikaya "Hey Huyt Bir Gece Ansızın Gelebiliriz Heytttt" der Unutulur...

    Rabbime Sonsuz Şükürler Olsun ki Bir Tane Oyum Nasip Olmadı Elhamdülillah...

    Oy Veren Arkadaşların da Bu Tür Konuları Eleştirememesi Ne Kadar Aciz Bir Durum...

    ....
  • 03-10-2019, 02:56:18
    #56
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Güzel tık tuzağı valla Başlık efsane



    Polat1903 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mesajın siyasi olduğu son derece açık ve burada yasak bildiğim kadarıyla.
    Verdiği vaatleri yerine getirmeyip insanları aptal yerine koyan heykelci zihniyeti de eleştirelim lütfen.
    Hayda. Ne yapalım şimdi ampül demeyelim mi? Ok kelimesini de sözlükten çıkartalım? Birde benimkini eleştiriyon ama bak onlarında şöyle-böyleleri var kafası ne ayak? Bu seni/sizi/sizin gibileri bir yere götürmez. O sana y0b4z der. sen ona heykelci falan fıstık. nereye vardın bunları söyleyince? gerek yok. gül geç.
  • 03-10-2019, 08:16:37
    #57
    saintx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Güzel tık tuzağı valla Başlık efsane





    Hayda. Ne yapalım şimdi ampül demeyelim mi? Ok kelimesini de sözlükten çıkartalım? Birde benimkini eleştiriyon ama bak onlarında şöyle-böyleleri var kafası ne ayak? Bu seni/sizi/sizin gibileri bir yere götürmez. O sana y0b4z der. sen ona heykelci falan fıstık. nereye vardın bunları söyleyince? gerek yok. gül geç.
    Boşverin hocam bunları, konu siyasiye gitse bütün yöneticiler konuya girip baktı biri de kapattırdı yani
  • 03-10-2019, 09:11:11
    #58
    Bence provakatorluk sadece



    saintx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Güzel tık tuzağı valla Başlık efsane





    Hayda. Ne yapalım şimdi ampül demeyelim mi? Ok kelimesini de sözlükten çıkartalım? Birde benimkini eleştiriyon ama bak onlarında şöyle-böyleleri var kafası ne ayak? Bu seni/sizi/sizin gibileri bir yere götürmez. O sana y0b4z der. sen ona heykelci falan fıstık. nereye vardın bunları söyleyince? gerek yok. gül geç.
    Niye ulaşıma, halk ekmeğe zam gelince, pkk sempatizanlığı yapılınca okları saplayın diyormuyuz? Bu forumda siyasi içerik veya onları kasteden durumlar yasak konu açanın da siyasi mesaj vermeye çalıştığı ortada.

    Hükümet eleştirilebilirken niye konuyu açan niye eleştirilemesin?



    DarksPrince adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kılıçdaroğlu döneminde söndürecek ampülde yoktu.
    Valla unutuldu malesef adam yedi sülalesini sgk 'ya sokup sgk yı batırdı ülkenin başına geçirmeyi düşünüyorlar
  • 03-10-2019, 11:48:07
    #59
    Ne sülale mi? kıyak batırdı bakan enişte kayinço damat oğul vakıf teyze oğlu arkadaş eş dost dostumun dostu oğlumun dostu kızımın dostu.

    Zaten bay kemal zamanında herhangi bir işe başladığınız zaman ssk lı olmak için sağlam torpil lazımdı. Öyle her aklına esen işe başladım hadi ssk mı yap diyemezdi. Ne o öyle 45 yaşında emeklilik. Oh ne güzel dünya. ÇALIŞŞŞŞ mezara kadar yolun var.
  • 03-10-2019, 16:54:44
    #60
    Bilgisayarın parlaklığını bir tık daha kıstım
  • 03-10-2019, 18:20:29
    #62
    Herkes oturduğu yerin elektriğini ödeyecekse sorun yok. Malum bazı evler büyük, saray gibi ve çok yakıyor. Neyseki bizim ev 3+1 :P
  • 03-10-2019, 21:47:56
    #63
    Zamlar gelmeye devam ediyor